Logo nieuwsbode-zeist.nl


<p>De nieuwe Vitesse eToro shirt 2021-2022.</p>

De nieuwe Vitesse eToro shirt 2021-2022.

(Foto: Vitesse Media )

Vitesse presenteert hoofdsponsor en nieuw tenue

  Nieuwsflits

ARNHEM - “De officiële lancering van het nieuwe Vitesse-shirt is altijd een moment waar veel mensen naar uitkijken, maar ditmaal heeft de presentatie hiervan een nog specialer karakter. Met trots delen we mee dat de naam van eToro als nieuwe hoofdsponsor op de shirts prijkt”, aldus Vitesse. 

“Met het sociale investeringsplatform is er vooralsnog getekend voor één seizoen, met de optie voor nog een jaar en de nadrukkelijke intentie om er een langdurige samenwerking van te maken.” 

Vitesse en eToro geloven in meer

Commercieel directeur Peter Rovers van Vitesse: “We zijn trots dat we in de zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor bij het internationale bedrijf eToro zijn uitgekomen. Het feit dat we onze krachten bundelen met ’s werelds grootste online investeringsplatform, toont aan dat Vitesse klaar is voor de toekomst. We geloven dat er bij Vitesse meer mogelijk is en eToro past naadloos in deze visie”, stelt Rovers. “Tevens wil ik Waterontharder.com bedanken voor het hoofdsponsorschap in het afgelopen jaar. Tot ons genoegen blijft deze partij als partner verbonden aan Vitesse.”

Nir Smulewicz, Hoofd Marketing van eToro: “We zijn zeer verheugd met de samenwerking met Vitesse. De Nederlandse markt is namelijk zeer belangrijk voor eToro. Dankzij dit partnerschap hopen we meer mensen het belang te laten inzien van beleggen voor de lange termijn en diversificatie om hun vermogen te laten groeien.”

Nieuw tenue

Tezamen met de nieuwe hoofdsponsor heeft Vitesse, in samenwerking met partners Nike en Voetbalshop.nl, het thuistenue voor het seizoen 2021|2022 gepresenteerd. “Met trots kunnen we zeggen dat het een volledig geel-swert shirt is, inclusief de sponsornamen. En omdat de schoudersponsoren verplaatst zijn naar de mouwen, is het vooraanzicht van het tricot een stuk aantrekkelijker geworden. De traditionele geel-zwarte verticale banen hebben dit seizoen een moderne twist gekregen. Het broekje en de kousen zijn beiden wit.”

Samen investeren in de toekomst

eToro is al meer dan een decennium de wereldwijde leider op het gebied van sociaal investeren, met een community van meer dan 20 miljoen geregistreerde gebruikers uit meer dan 100 landen. Het sociale aspect van het platform houdt in dat eToro-beleggers hun kennis en ideeën met elkaar kunnen delen. Als investeringsplatform voor meerdere activa biedt eToro gebruikers de keuze in welke middelen ze willen beleggen – van commissievrije aandelen tot crypto’s – en de keuze hoe ze dat willen doen. Gebruikers kunnen rechtstreeks handelen, een andere belegger kopiëren of beleggen in de ‘slimme portefeuilles’ van eToro.

eToro heeft partnerships met een aanzienlijk aantal gerenommeerde voetbalclubs, waarbij het de achterban op een actieve en betrokken manier voorziet van gratis educatieve content en informatie over beleggen en de risico’s daarvan. In zowel Engeland als Duitsland heeft eToro haar vleugels uitgeslagen met diverse partnerships met clubs. eToro is ook reeds de shirtsponsor van AS Monaco, Slavia Praag en CFR Cluj. Vitesse verkeert dus in goed gezelschap. eToro laat met de samenwerking met Vitesse haar betrokkenheid bij de Nederlandse markt zien. Voor de club uit Arnhem is het op haar beurt een mooie kans om samen met eToro te investeren in de toekomst en de stappen die gezet moeten worden om de ambities waar te maken.

Het nieuwe thuistenue is per direct te pre-orderen via voetbalshop.nl/vitesse. De verwachte levertijd is twee weken. Het thuisshirt is verkrijgbaar voor 69,99 euro. De kindermaten zijn nog iets goedkoper: 64,99 euro.

Meer berichten